مجموعه دانش بنیان گوهر شیمی خبره و آزمایشگاه خاک و آب شرکت با کادری متخصص دارای مجهزترین و به ­روزترین دستگاه ­های تجزیه ­ای بوده که آماده ارائه خدمات در زمینه­ های تخصصی آزمایشگاهی آنالیز خاک، آب، کود، گیاه، مواد معدنی و شیمیایی، مشاوره و توصیه کودی جهت افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، تحت نظارت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی با مجوز­های رسمی می ­باشد.

این مرکز علاوه­ بر خدمات تخصصی آزمایشگاهی، ارزیابی تناسب اراضی برای احداث باغات و گلخانه­ ها، نسخه­ های دقیق کودی براساس آنالیز جهت مدیریت بهینه تغذیه باغات، مزارع و گلخانه­ ها را به تمامی شهروندان، انواع مراکز صنعتی و کشاورزی، نهادها و دستگاه­های اجرایی ارائه می­ نماید.

آزمایشگاه خاک و آب با تکیه بر نیروهای متخصص، تجهیزات پیشرفته و به ­روز خود به­ عنوان یکی از قوی­ترین آزمایشگاه ­های آنالیز کمی و کیفی در سطح شمال­غرب شناخته شده و با ارائه خدمات تخصصی و سابقه طراحی و اجرای طرح­های متعدد تحقیقاتی، به­عنوان مشاوری امین و کاملاً موثق علمی کاربردی نیز مطرح می ­باشد.

دستگاه ­های آنالیزی و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در مجموعه:

·        ICP- OES

·        UV/Vis Spectrophotometer

·        Flame Photometer

·        Kjeldahl

·         Rotary Evaporator

·        pH meter

·        EC meter

·        TDS meter

·        Electric Furnaces

·        Incubator

·        Owen

·        Centrifuge

·         Magnetic and Electric stirrer

·        Hot Plate

·       

خدمات آزمایشگاهی این مجموعه به شرح زیر می­باشد:

·        تمامی آزمایشات مربوط به ویژگی­ های فیزیکی، شیمیایی و حاصلخیزی خاک

·        آزمایشات مربوط به کیفیت آب برای کشاورزی و شرب

·        تمامی آزمایشات مربوط به کودهای شیمیایی، آلی و مواد معدنی

·        آزمایشات مربوط به گیاه و میوه

  

 

مجموعه دانش بنیان گوهرشیمی خبره طبق تعرفه­ ابلاغی از سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ارائه خدمات آزمایشگاهی در سال 1402 به شرح ذیل می باشد

دانلود تعرفه 1402